Met ingang van het seizoen 2020/21 zal Ron Spruit de hoofdtrainer van VV Hegelsom zijn. De 40-jarige Venraynaar is momenteel nog trainer bij SV Oostrum, dat net als VV Hegelsom in de 4e klasse G uitkomt. Spruit is in Oostrum inmiddels aan zijn vierde seizoen bezig, en gaf enige tijd geleden reeds te kennen deze vereniging aan het eind van het huidige seizoen te gaan verlaten. In het dagelijks leven is hij werkzaam op College Den Hulster in Venlo.
In Hegelsom zal Spruit de opvolger zijn van Math Joosten, die inmiddels alweer aan zijn vijfde seizoen bezig is, en die VV Hegelsom van de 5e naar de 4e klasse leidde. Het team staat momenteel op de tweede plek en het belooft dan ook nog een spannende tweede seizoenshelft te worden.