Na 6 mooie jaren gaat onze damestrainer Lesley de Sera onze club verlaten. We bedanken hem voor de prettige samenwerking en wensen hem heel veel succes bij zijn nieuwe club Volharding.

We zijn dus voor het komende seizoen op zoek naar een enthousiaste trainer of trainster voor ons vrouwenteam dat al jaren uitkomt in de zesde klasse en daar al diverse seizoenen bovenin meedraait.

Wie oh wie neemt dit team bij de hand en heeft de ambitie dit team naar een nog hoger niveau te brengen zodat ze wellicht een keer de stap naar de vijfde klasse kunnen nemen.

Heeft u interesse neem dan contact op met Leo Everaerts bestuurslid technische zaken (Tel.nr 06-22082759) of stuur een email naar leoeveraerts@home.nl