Zondag 7 november jl. stond de wedstrijd Hegelsom-DEV-Arcen op het programma. De ongeslagen koploper Hegelsom miste twee sterkhouders, namelijk Thom Derks en Will Spreeuwenberg. Desondanks trok de thuisploeg vanaf het begin ten aanval tegen de zeer defensief ingestelde Arcenaren. Hegelsom wist echter niet tot uitgespeelde kansen te komen en werd in de tiende minuut onaangenaam verrast toen een vrije trap vanaf de zijkant ongelukkig werd verlengd door één van de eigen spelers en met een perfecte boog, onbereikbaar voor doelman Sjors Witt, in het doel belandde: 0-1. Hierna nam het offensief van Hegelsom alleen maar toe, maar ondanks een veelvoud aan hoekschoppen wist de verdediging van de groen-gelen stand te houden, zij het soms met het welbekende kunst- en vliegwerk. Hét moment van de wedstrijd kwam uiteindelijk in de 30e minuut; scheidsrechter Arts moest geblesseerd de wedstrijd staken. Na overleg tussen beide partijen werd geprobeerd een, voor beide partijen acceptabele, vervangende scheidsrechter te vinden. Dit lukte uiteindelijk ook, maar door de opgelopen vertraging bleek het niet meer haalbaar om de wedstrijd af te ronden vóór het invallen van de duisternis. Daarom werd in onderling overleg besloten de wedstrijd niet meer te hervatten. Een domper voor spelers, staf en zeker ook voor de toeschouwers. Temeer, daar Hegelsom bij een overwinning zeer dicht bij de eerste periodetitel zou zijn geweest. De wedstrijd zal 19 december worden uitgespeeld in Hegelsom.